28.3.10

Fix my soul puhlesseee

currently ; baru lepas mandi. ah, wangi menusuk kalbu. tak pecaya? datang la sini dude. cium,bau.



bosan. tahu tak bosan tu ape? bosan tu maksudnya perasaan yang memang-tak-ada-maksud-walaupun-telah-di-google-beribu-kali. huh! gilaaa lah hidup nih. kalau aku jadi menteri, for sure tak bosan macam ni. haih. berangan. ya, aku kuat berangan. eh. bukan kuat, kadang-kadang. kalau tak pegang buku organic compound. haha :D *nampak ada unsur penipuan di sini,harap maklumlah

hey, aku berbaju tee oren sekarang sekali dengan short unggu. haha :D apa motif? ntah. aku rasa selesa amat. *gilaaa sewelll. tak tak. actually, aku nak khabarkan betapa panasnya aku kat sini. haih. seriously, nak keluar rumah pun aku fikir 4-5 kali. sekarang, bertapa dalam bilik aja. senang. makan, tido online. terbaiikk. *senyum bangga.

kehadapan encik cuti panjang, tolong lah tolong lah. habis cepat sikit. aku dah tak sanggup nak berhadapan dengan lappy saja setiap hari tana jemu *unsur tipu menipu ada di sini. aku mahu pergi kuliah, gosok baju tiap-tiap hari, malam-malam revise balik apa yang belajar *ngeeeeh. pelajar yang dedikasi memang macam ni. tak suka cuti lama-lama. cuti sehari pon tak suka. :D

dah lah. aku penat nak menulis dan merapu. mood aku gilaa hari ini. mungkin di sebabkan virus rindukan segalanya di sana. hailaaa.