29.3.10

daughter to father

ini perbualan aku dengan ayah tadi siang. ikuti lah.

T : yah, kenapa buruk ja gambaq akak ni?
A : ala, dah okai dah tu. kan ada cermin kat situ, awat tak tengok tadi?
T : akak dah tengok lah. tapi, pakcik tu yang snap tak betoi.
A : eleh, awak yang duduk tak betoi. pakcik tu dah keja lama dah kat situ. dia tau la mcmana.
T : akak tak puah hati lah. tak elok gambaq akak ni. mesti camera tu tak elok.
A : camera plk dah yang salah. slama ni semua orang guna camera tu la akak oi.
T : ala, tapi gambaq akak tak elok. tudung ni tak betoi. aaaaa. dlm ic nanti elok kot kan.
A : tak eh. dah mcm tu kat situ, sama lah nanti kat ic. *saja nak bg aku sakit hati la tu*
T : kalau nanti time amik suruh dia snap lagi sekali boleh?
A : *geleng kepala* awak ni laaa. ish

aku bising-bising lagi. ayah diam. ahaha :D begitu lah ceritanya. *lama tak cakap macam ni
kata-kata akhir, camera dan pakcik yang tangkap gambar tu yang salah. kenapa dia tak hint aku yang tudung aku tak betol. haila -____-

p/s ; tunggu je lah nanti hasilnya. GRR