19.3.10

kerawakkan :]

#1
aliaa hani bt tajuddin,
HAPPY 19th. :)
#2
otak penat pulak ber-Physics. semalam edad ada cerita pasal lomography. tertarik. menarik. ditarik. :D and, surfing lah pasal lomo nih. bapak best! :) *edad, beli la camera tu. beli lah. geez.


edad, yg ni lah. beli lah yg ni. nanti i jadi model you!
*kelip kelip mata menggoda*
muhahahaaha :DD
ily monster!






#3
esok, last finale. HORAYYY. and perasaan aku sekarang. takot dan tak takot.
50|50. know what, habis finale satu anugerah bagi seorang student. HAHA :DD aku takot sebab tak tahu lah dapat jawab soalan-soalan esok dengan hati yang tenang atau gundah. hailaa.

#4
nak tinggal alam asasi, nak pergi alam degree. insyaallah. kalau ada umur yang panjang. jumpa kita di lembaran degree. aku suka ayat anies, "kejut aku bila degree tiba." apa maksud? tapuk perut hati, pasti ada jawapan tersendiri. aku tinggal memories kat sini, moga tak lapuk dek zaman.

#5
hadapi cuti yang aku tak rela. ahh. around 4/5 bulan. aku mash berfikir, macam mana nak hadapi cuti yang panjang tanpa buku *maaf, kenyataan palsu itu* :)
kerja tetap aku nanti for sure bernetworking sampai muntah hijau. itu pasti dan amat pasti.

#6
yang pasti, aku akan rindu kalian.
yang pasti, aku akan rindu edad.
yang pasti, aku akan rindu&rindu.

p/s ; aku dah tak larat nak berfizik. aaaa. :O