27.1.10

lamanya ..


hai blog! hai awak! hai suma!
lama tak datang sini. weeee ;D

masa berlalu pergi, aku tetap kat sini.
jangan risau, jangan sedey, senyum saja
walau aku bangun pagi, hati walang,
aku tetap akan senyum *janji*

keputusan test baru-baru ni memang holy shit lah!
aku rabak jiwa raga, rasa macam aku dah bunuh half of my life.
sengal, shuvit! aku geram dengan diri sendiri, tak reti-reti nak insaf
tahu tido je, malas pulak tuh! ahh! geramnye dengan diri sendiri.
pleaseeeee. blow me the spirit. -.-

oh ya! tanya sama hati,
"hati, awak gumbira tak?"
hati jawab : "gumbira(huruf besar)"
tanya lagi .. "kenapa?"
hati jawab : "secretoo" :)

dearie awak
thanks hadir dalam hidup. andai kita ada takdir, walaupon jauh jaraknya antara JB-Penang mungkin jauh dari itu pon, harap bersabar *tibatiba*

oh ya!
semalam - hujan,guruh,kilat,petir.
ah, aku takot sangat :((
sangat takot..
texted dia..
mulamula senyap.. dan dia balas!!
oh thank God :) lega sangat.
awak.. thankyou. sorry gngu tido..